En liten oppsummering på uka tror jeg – skal prøve å komme igang med bloggingen igjen, det har liksom gått litt trått i det siste. Tirsdag var vi på besøk hos Malin og Enzo. De har en deilig hage å være i og Solo storkoser seg når vi kommer dit. Jeg også 🙂 Malin disket som vanlig opp med deilig mat – grillet kyllingfilet med hjemmelaget potetsalat og diverse tilbehør – nydlig !

Onsdag var det trening i Dumpa igjen – mange på trening var det. 2 kompbinasjoner i kveld 1 agility og 1 hopp. Måtte gå oss til i starten på ag-banen før jeg fikk til. Men så gikk det fint. Da jeg hadde brifet hopp-banen sa Malin: nå går du inn å går den riktig! OK – sa jeg skjerpet meg litt og gikk feilfritt 🙂  kjempegøy! Kålet det jo litt til senere i treningen men er alt i alt fornøyd. Fikk testet litt av hvert 🙂

I ettermiddag/kveld tuslet vi opp i Østmarka, varmt/lummert og strålende vær. Det var mange ute å nøt det deilige sommerværet, alt fra turmennesker som meg til ungjenter med nesten høyhelte sko!? som vaklet av gårde. Man skal uansett ikke gå mange meter langs vannkanten før man har den for seg selv (folk gidder tydeligvis ikke gå så langt) og da fikk Solo fortsette svømmeskolen sin 🙂 

Nå gleder vi oss til helgen – lørdag skal vi på Bjerke å gå agility, søndag skal jeg være med å trene til jobben i VM. Skal være med som banemannskap på VM-uttaket. Håper å kunne se litt på amerikanerne i utstillingsringen også 🙂